85-683 Bydgoszcz
ul. Powstańców Warszawy 13
Zapewniamy przestrzeń idealną do organizacji konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy branżowych sympozjów. Posiadamy aż cztery sale konferencyjne, które możemy dostosować do liczby uczestników, zapewniając komfortowe warunki dla grup od 16 do 130 osób. Odpowiedni układ stołów i krzeseł gwarantuje wygodę zarówno słuchaczom, jak i prelegentom. Ponadto o komfort podczas wystąpień dbamy, dostarczając sprzęt multimedialny i oferując przerwy kawowe. Możemy także zaproponować pełne posiłki.
Nasz hotel w Bydgoszczy jest chętnie wybierany na kilkudniowe konferencje z uwagi na bardzo dobrą bazę noclegową oraz możliwość rezerwacji pełnego wyżywienia. Dodatkowym atutem naszej oferty na konferencje jest indywidualne podejście. Koszt całkowity ustalany jest przy uwzględnieniu liczby uczestników, zakresu wyżywienia, ilości dni i liczby noclegów. Jesteśmy elastyczni i otwarci na negocjacje.
Zalety centrum szkoleniowego hotelu Maraton:
- doskonała lokalizacja
- trzy wielofunkcyjne, nowoczesne oraz w pełni wyposażone sale konferencyjne
- możliwość organizacji szkoleń w salach restauracyjnych
- atrakcyjny zakres usług gastronomicznych
- komfortowa baza noclegowa – 74 pokoje
- doświadczona obsługa
- monitorowany parking na 60 samochodów
Komunikacja miejska:
- przystanek autobusowy Linia nr 80, 57 - 10 m
- przystanek tramwajowy Linia nr 1 i 2 - 500 m
- Bydgoszcz Główna (dworzec PKP) - 1 km
- Bydgoszcz Główna (dworzec PKS) - 4 km
- lotnisko - 10 km
Układ i maksymalna ilość miejsc siedzących:
Miejsce
|
Ustawienie kinowe |
Ustawienie w podkowę |
Ustawienie wykładowe |
Ustawienie zasiadane |
Restauracja Maraton
|
130 osób |
70 osób |
70 osób |
40 osób |
Sala czerwona
|
50 osób |
25 osób |
35 osób |
16 osób |
Sala zielona
|
30 osób |
20 osób |
25 osób |
16 osób |
Sala szmaragdowa |
40 osób |
25 osób
|
30 osób |
16 osób |
Szczegółowe informacje dotyczące sal konferencyjnych oraz menu restauracji Maraton dostępne są na stronie. W celu uzyskania informacji dodatkowych prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.